Новокорецька загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів
ПОГОДЖЕНО:
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник
директора з НВР ДИРЕКТОР
Павлюк Л. В. Поліщук Н. О.
________________________ _______________________
Підпис Підпис
«____»________________20____ р. «_____»__________________
20___ р.
Календарно-тематичне планування
з хімії
для загальноосвітніх навчальних закладів
у 10 класі
на 2019 /2020 н. р.
учителя Петрук Людмили Миколаївни
70 год. 2 год. на тиждень з
них 5 резерв
Розглянуто
на засіданні МК ________________________________
_________________________________________________________
Протокол
№ ______ від «_____»______________20_____р.
Голова
МК
Яковець Н. Б.
Складено до
підручника:__________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Складено у відповідності до навчальної програми для
закладів загальної середньої освіти ХІМІЯ 10-11 класи Рівень стандарту
затвердженої Міністерством освіти і науки України
(наказ № 1407
від 23.10.2017 р.)
№п/п
|
Дата
|
Теми уроків:
|
Експеримент
|
Проекти
|
Повторення основних питань
курсу хімії 9 класу
|
||||
1
|
|
Вступний інструктаж з охорони праці
Склад, властивості, застосування окремих
представників вуглеводнів (метан, етан, етен, етин), оксигеновмісних
(метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота) і нітрогеновмісних (аміноетанова
кислота) органічних речовин.
|
|
|
2
|
|
Склад, властивості, застосування
окремих представників вуглеводнів (метан, етан, етен, етин), оксигеновмісних
(метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота) і нітрогеновмісних (аміноетанова
кислота) органічних речовин.
|
|
|
Тема 1. Теорія будови органічних сполук
|
||||
3
|
|
Теорія
будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і
хімічної будови молекул. Поняття про явище ізомерії та ізомери.
|
|
|
4
|
|
Теорія будови органічних сполук.
Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул. Поняття
про явище ізомерії та ізомери.
|
Демонстрації
1. Моделі молекул органічних
сполук (у тому числі 3D-проектування ).
2. Моделі молекул ізомерів (у
тому числі 3D-проектування).
|
|
5
|
|
Ковалентні
карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний,
потрійний.
Класифікація органічних сполук.
|
|
|
6
|
|
Розрахункові
задачі
1. Виведення молекулярної формули
речовини за масовими частками елементів.
Узагальнення з теми «Теорія
будови органічних сполук
|
|
Навчальні проекти
1. Ізомери у природі.
2. Історія створення та
розвитку теорії будови органічних сполук.
3. 3D-моделі
молекул органічних сполук.
|
Тема 2. Вуглеводні
|
||||
7
|
|
Класифікація вуглеводнів Алкани.
Загальна формула алканів, структурна ізомерія, систематична номенклатура.
|
Д.3. Відношення насичених
вуглеводнів до лугів, кислот.
|
|
8
|
|
Хімічні
властивості алканів.
|
|
|
9
|
|
Алкени
і алкіни. Загальні та молекулярні формули
алкенів і алкінів, структурна ізомерія, систематична номенклатура.
|
|
|
10
|
|
Хімічні
властивості етену та етину.
|
|
|
11
|
|
Арени. Бензен: молекулярна і
структурна формули, фізичні властивості.
Хімічні
властивості бензену.
|
|
|
12
|
|
Методи
одержання алканів, етену, етину, бензену. Застосування вуглеводнів.
|
|
|
13
|
|
Розрахункові задачі
2. Виведення молекулярної формули
речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною
густиною.
|
|
Навчальні проекти
4. Октанове число та якість
бензину.
5. Цетанове число
дизельного палива.
6. Ароматичні
сполуки навколо нас.
|
14
|
|
Розрахункові задачі
3. Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.
|
|
Навчальні проекти
7. Смог як
хімічне явище.
8. Коксування
вугілля: продукти та їх використання.
9. Біогаз.
10. Вплив
на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних
|
15
|
|
Узагальнення з теми «Вуглеводні»
|
|
|
16
|
|
Спирти. Поняття про характеристичну
(функціональну) групу. Гідроксильна характеристична (функціональна) група.
Насичені одноатомні спирти: загальна та структурні формули, ізомерія
(пропанолів і бутанолів), систематична номенклатура. Водневий зв’язок, його
вплив на фізичні властивості спиртів.
|
Демонстрації
4. Окиснення етанолу до
етаналю.
5. Окиснення метаналю
(етаналю) амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (віртуально).
6. Окиснення метаналю
(етаналю) свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом (віртуально).
|
|
17
|
|
Хімічні властивості насичених
одноатомних спиртів. Одержання етанолу.
|
|
|
18
|
|
Поняття про багатоатомні спирти на
прикладі гліцерину, його хімічні властивості
|
|
|
19
|
|
Фенол: склад і будова молекули,
фізичні та хімічні властивості
|
|
|
20
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
|
|
21
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
|
|
22
|
|
Контрольна робота «Спирти
й феноли»
|
|
|
23
|
|
Узагальнення з теми « Спирти й
феноли »
|
|
№п/п
|
Дата
|
Теми уроків:
|
Експеримент
|
Проекти
|
Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки
|
||||
24
|
|
Альдегіди, їх номенклатура й
фізичні властивості. Хімічні властивості етаналю, його одержання
|
||
25.
|
|
Карбонові кислоти, їх
поширення в природі та класифікація. Склад, будова молекул, ізомерія і
номенклатура одноосновних карбонових кислот, їх фізичні властивості.
Одержання етанової кислоти.
|
||
26
|
|
Хімічні властивості насичених
одноосновних карбонових кислот. Реакція етерифікації
|
Інструктаж з БЖД
Лабораторні
досліди
1. Виявлення органічних
кислот у харчових продуктах
|
|
27
|
|
Естери, їх номенклатура,
фізичні властивості. Гідроліз естерів
|
||
28
|
|
Жири як представники естерів.
Класифікація жирів, їх хімічні властивості
|
||
29
|
|
Вуглеводи,їх класифікація,
поширення в природі. Глюкоза: молекулярна формула,її відкрита форма. Хімічні
властивості глюкози
|
Інструктаж з БЖД
Лабораторні
досліди
2. Взаємодія гліцеролу з
Купрум (ІІ) гідроксидом
|
|
30
|
|
Сахароза,її гідроліз
|
||
31
|
|
Крохмаль, целюлоза: гідроліз
|
||
32
|
|
Інструктаж з БЖД
Практична робота 1
Розвязування
експериментальних задач.
|
||
33
|
|
Розвязування задач і вправ
|
||
34
|
|
Узагальнення з теми «Альдегіди. Карбонові кислоти. Естери. Жири.
Вуглеводи»
|
||
Тема 4. Нітрогеновмісні органічні сполуки
|
||||
35
|
|
Насичені аміни. Будова
аміногрупи. Хімічні властивості метиламіну
|
||
36
|
|
Ароматичні аміни. Хімічні
властивості аніліну. Одержання аніліну
|
||
37
|
|
Амінокислоти, будова їх
молекул, номенклатура. Пептидна група.
|
||
38
|
|
Хімічні властивості
аміноетанової кислоти. Пептиди
|
||
39
|
|
Білки як високомолекулярні
сполуки. Хімічні властивості білків
|
Інструктаж з БЖД
Лабораторні
досліди 3,4. Кольорові реакції білків
|
|
40
|
|
Розвязування задач і вправ
|
||
41
|
|
Узагальнення з теми «Аміни. Амінокислоти. Білки»
|
||
Тема 5. Синтетичні
високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі
|
||||
42
|
|
Синтетичні високомолекулярні
речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації.
|
||
43
|
|
Пластмаси. Каучуки, гума та
сфери їх використання. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини та довкілля.проблема утилізації полімерів і пластмас в контексті
сталого розвитку суспільства
|
||
44
|
|
Синтетичні волокна: фізичні
властивості і застосування
|
||
45
|
|
Розвязування задач і вправ
|
||
46
|
|
Контрольна робота «Органічні сполуки»
|
||
Тема 6. Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин
|
||||
47
|
|
Зв’язки між класами органічних речовин
|
||
48
|
|
Загальні поняття про
біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти)
|
||
49
|
|
Роль органічної хімії у
розв’язанні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових
матеріалів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар