Новокорецька загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів
ПОГОДЖЕНО:
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник
директора з НВР ДИРЕКТОР
Павлюк Л. В.
Поліщук Н. О.
________________________ _______________________
Підпис Підпис
«____»________________20____ р. «_____»__________________ 20___ р.
Календарно-тематичне планування
з хімії
для загальноосвітніх навчальних закладів
у 11 класі
на 2019 /2020 н. р.
учителя Петрук Людмили Миколаївни
70 год. 2 год. на
тиждень
Розглянуто
на засіданні МК ________________________________
_________________________________________________________
Протокол
№ ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МК Яковець Н. Б.
Складено до
підручника: _____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
№ з/п
|
Дата
|
Тема
|
Практична частина
|
|
|
Тема 1. Періодичний
закон і періодична система хімічних елементів
|
|||||
1
|
|
Явище
періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про
електронну будову атомів.
|
Первинний інструктаж з БЖД
|
|
|
2
|
|
Електронні
і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів Принцип «мінімальної
енергії».
|
Навчальний
проект
1. Створення 3D-моделей атомів елементів
|
|
|
3
|
|
Збуджений
стан атома. Валентні стани елементів Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.
|
|
|
|
4
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
|
|
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини
|
|||||
5
|
|
Йонний,
ковалентний, металічний, водневий хімічні
зв’язки.
|
|
||
6
|
|
Донорно-акцепторний
механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).
|
Навчальний
проект
6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.
|
|
|
7
|
|
Кристалічний
і аморфний стани твердих речовин.
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.
|
Навчальний
проект
4. Застосування
рідких кристалів.
5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.
|
|
|
8
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
9
|
|
Узагальнення та систематизація
знань з теми «Перідичний закон і періодична
система хімічних елементів. Хімічний зв'язок і будова речовини».
|
|
||
Тема
3. Хімічні реакції
|
|||||
10
|
|
Необоротні
і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.
|
|
||
11
|
|
Гідроліз
солей.
|
|
||
12
|
|
Гідроліз
солей.
|
Лабораторний дослід 1
Визначення рН середовища водних
розчинів солей за допомогою індикаторів.
|
|
|
13
|
|
Поняття
про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.
|
Навчальний
проект
7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.
8. Види і принципи роботи малих джерел
електричного струму, утилізація їх.
|
|
|
14
|
|
Обчислення за хімічними рівняннями відносного
виходу продукту реакції.
|
|
||
15
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
16
|
|
Узагальнення знань з
теми « Хімічні реакції»
|
|
||
Тема 4. Неорганічні речовини
і їхні властивості
|
|||||
17
|
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості
|
|
||
18
|
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.
|
Навчальний
проект
7. Штучні
алмази у техніці.
|
|
|
19
|
|
Явище адсорбції.
|
Лабораторний дослід 2
Дослідження адсорбційної
здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.
|
|
|
20
|
|
Окисні властивості неметалів.
|
|
||
21
|
|
Відновні властивості неметалів
|
|
||
22
|
|
Застосування
неметалів.
|
|
||
23
|
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних
розчинів цих сполук, їх застосування.
|
|
||
24
|
|
Оксиди
неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.
|
|
||
25
|
|
Обчислення
кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції,
якщо один із реагентів взято в надлишку
|
|
||
26
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
27
|
|
Узагальнення з теми «Неметали»
|
|
||
28
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
29
|
|
Контрольна робота 1. «Неметали»
|
|
||
30
|
|
Кислоти.
|
|
||
1
|
|
Кислотні дощі.
|
Навчальні
проекти
11. Кислотні дощі.
|
|
|
32
|
|
Особливості
взаємодії металів концентрованою сульфатною кислотою.
|
Повторний
інструктаж з БЖД
|
|
|
33
|
|
Особливості
взаємодії металів з нітратною кислотою.
|
|
||
34
|
|
Загальна
характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.
|
|
||
35
|
|
Алюміній і
залізо: фізичні і хімічні властивості.
|
|
||
36
|
|
Залізо, його фізичні й хімічні властивості
|
|
||
37
|
|
Застосування
металів та їхніх сплавів.
|
|
||
38
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
39
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
40
|
|
Узагальнення
з теми «Метали»
|
|
||
41
|
|
Натрію Основи. Властивості, застосування натрій гідроксиду.
|
|
||
42
|
|
Властивості, застосування кальцій гідроксиду.
|
|
||
43
|
|
Солі, їх поширення в природі.
|
|
||
44
|
|
Поняття про жорсткість води та способи її усунення.
|
Навчальні
проекти
14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.
|
|
|
45
|
|
Сучасні силікатні матеріали.
|
.
|
|
|
46
|
|
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.
|
Навчальні
проекти
8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти
родючості.
|
|
|
47
|
|
Якісні реакції на деякі йони
|
Лабораторний дослід 3 - 6
Виявлення
у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.
|
|
|
48
|
|
Якісні реакції на деякі йони
|
Лабораторний дослід
7, 8.
Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів
|
|
|
49
|
|
Практична робота 1
Дослідження
якісного складу солей.
|
|
||
50
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
Навчальні
проекти 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів
лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
|
|
|
51
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
Навчальні
проекти 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і
харчовій промисловості.
|
|
|
52
|
|
Узагальнення
з теми «Основи.Солі»
|
|
||
53
|
|
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
|
||
54
|
|
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
|
||
55
|
|
Практична робота
2.
Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.
|
|
||
56
|
|
Біологічне
значення металічних елементів.
|
|
||
57
|
|
Біологічне
значення неметалічних елементів.
|
|
||
58
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
59
|
|
Узагальнення
знань з теми «Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук»
|
|
||
60
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
||
61
|
|
Контрольна
робота №2 « Неорганічні речовини та їх
властивості»
|
|
||
Тема 5. Хімія і прогрес
людства
|
|||||
62
|
|
Роль хімії
у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.
|
|
||
63
|
|
Роль хімії у розв’язанні
продовольчої, сировинної проблем.
|
|
||
64
|
|
Роль хімії
у розв’язанні енергетичної, проблеми.
|
|
||
65
|
|
Роль хімії
у розв’язанні екологічної проблеми.
|
|
||
66
|
|
Навчальні проекти
15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.
|
|
||
67
|
|
«Зелена»
хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.
|
|
||
68
|
|
Навчальні проекти
16. Підготовка есе
іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».
|
|
||
|
Узагальнення: роль біології у
вирішенні сучасних глобальних проблем людства
|
|
|||
|
Повторення вивчено курсу хімії
|
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар