Новокорецька загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів
ПОГОДЖЕНО:
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник
директора з НВР ДИРЕКТОР
Павлюк Л. В. Поліщук Н. О.
________________________ _______________________
Підпис Підпис
«____»________________20____ р. «_____»__________________
20___ р.
Календарно-тематичне планування
з хімії
для загальноосвітніх навчальних закладів
у 8 класі
на 2019 /2020 н. р.
учителя Петрук Людмили Миколаївни
70 год. 2 год. на тиждень з
них 10 резерв
Розглянуто
на засіданні МК ________________________________
_________________________________________________________
Протокол
№ ______ від «_____»______________20_____р.
Голова
МК
Яковець Н. Б.
Складено до
підручника: Хімія: підр для 8 кл ЗНЗ Попель П. П., Крикля
Л. С., 2016
відповідно до чинної програми,
затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від .
07.06.2017 № 804
№п/п
|
Дата
|
Теми уроків:
|
Експеримент
|
Проекти
|
Д. з.
|
|||
Повторення основних питань курсу хімії 7 класу
|
||||||||
1
|
Найважливіші хімічні поняття.
|
|||||||
2
|
Прості й складні речовини (кисень, вода).
Реакція розкладу, сполучення.
|
|||||||
3
|
Відносна молекулярна маса, її
обчислення за хімічною формулою.
Масова частка елемента в
складній речовині.
|
|||||||
Тема
1. Періодичний закон і
періодична система хімічних елементів. Будова атома
|
||||||||
4
|
Короткі історичні відомості про спроби класифікації
хімічних елементів.
|
|||||||
5
|
Поняття про
лужні, інертні елементи, галогени.
|
|||||||
6
|
Будова атома. Склад атомних ядер
(протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.
|
|||||||
7
|
Розв’язування задач і вправ
|
|||||||
8
|
Узагальнення знань з теми:
« Будова атома. Періодичний закон і періодична система
хімічних елементів».
|
|||||||
9
|
Будова електронних оболонок атомів
хімічних елементів № 1-20.
|
|||||||
10
|
Стан електронів у атомі. Електронні
орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні. Електронні та графічні електронні
формули атомів хімічних елементів № 1-20
|
|||||||
11
|
Поняття про радіус атома.
|
|||||||
12
|
Періодичний
закон Д.І.Менделєєва (сучасне формулювання)
|
|||||||
13
|
Структура періодичної системи хімічних
елементів
|
Демонстрації
·
Періодична система хімічних
елементів Д. І. Менделєєва (довга і коротка форми).
|
||||||
14
|
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем
у періодичній системі та будовою атома.
|
Демонстрації
2.Моделі атомів
3.Форми
електронних орбіта лей
|
||||||
15
|
Значення
періодичного закону Розв’язування задач і
вправ
|
|||||||
16
|
Узагальнення знань з теми:
« Будова атома. Періодичний закон і періодична система
хімічних елементів»
|
|||||||
Тема
2. Хімічний
зв’язок і будова речовини
|
||||||||
17
|
Природа хімічного зв’язку. Електронегативність елементів
|
|||||||
18
|
Ковалентний
зв'язок, його утворення. Ковалентний неполярний ковалентний зв’язок.
Електронні формули молекул.
|
|||||||
19
|
Ковалентний
полярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул.
|
|||||||
20
|
Йони. Йонний
зв’язок, його утворення.
|
|||||||
21
|
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні
кристали. Залежність фізичних властивостей речовин від типів
кристалічних ґраток.
|
Інструктаж з БЖД
Лабораторний дослід 1. Ознайомлення з фізичними
властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.
|
||||||
22
|
Практична робота 1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами
кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту).
|
|||||||
23
|
Розв’язування задач і вправ. Захист навчальних проектів
|
|||||||
24
|
Узагальнення знань з теми: «
Хімічний зв’язок і будова речовини»
|
|||||||
25
|
Контрольна
робота
Хімічний зв’язок і будова
речовини
|
|||||||
Тема
3.
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами
|
||||||||
26
|
Кількість речовини. Моль — одиниця кількості
речовини. Стала Авогадро.
|
Демонстрації 6. Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або
однакової кількості речовини).
|
||||||
27
|
Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості
речовини, масі, об’ємі.
|
|||||||
28
|
Молярна маса.
|
|||||||
29
|
Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості
речовини за відомою масою.
|
|||||||
30
|
||||||||
31
|
||||||||
32
|
Обчислення
об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.
|
з резерву
|
||||||
Тема 3.
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами
|
||||||||
33
|
Закон Авогадро. Молярний об'єм газів.
|
|||||||
34
|
Обчислення
об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.
|
|||||||
35
|
Відносна
густина газів.
|
|||||||
36
|
Обчислення з
використанням відносної густини газів
|
|||||||
37
|
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними
формулами
|
|||||||
38
|
Узагальнення знань по темі «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними
формулами»
|
|||||||
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук
|
||||||||
39
|
Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і
номенклатура.
|
|||||||
40
|
Оксиди, їх склад, назви. Фізичні властивості оксидів.
|
|||||||
41
|
Хімічні властивості оснόвних,
кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими
оксидами.
|
|||||||
42
|
Основи, їх склад і назви. Фізичні властивості
основ.
|
|||||||
43
|
Хімічні властивості лугів
|
Інструктаж з БЖД
Лабораторні досліди
2.Дія водних розчинів лугів на індикатори.
|
||||||
44
|
Хімічні властивості нерозчинних основ
|
|||||||
45
|
Амфотерні гідроксиди, їх хімічні властивості
|
|||||||
46
|
Поширеність в природі та використання оксидів, основ. Вплив на довкілля і
здоров’я
людини
|
|||||||
47
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини
реагентів і продуктів реакції
|
|||||||
48
|
Розв’язування розрахункових
задач.
|
|||||||
49
|
Узагальнення знань з теми
«Основні класи неорганічних сполук. Оксиди. Основи»
|
|||||||
50
|
Кислоти, їх склад, номенклатура, класифікація. Фізичні властивості кислот
|
|||||||
51
|
Хімічні властивості кислот. Взаємодія з металами,
основними оксидами, основами, солями. Ряд активності металів.
|
Інструктаж з БЖД
Лабораторні досліди
3.Взаємодія кислот з
металами
|
||||||
52
|
Хімічні властивості кислот. Реакція обміну.
|
|||||||
53
|
Солі (середні), їх склад, назви. Фізичні властивості середніх солей.
|
|||||||
54
|
Хімічні властивості солей
|
Інструктаж з БЖД
Лабораторні
досліди
4.Взаємодія
металів із солями у водному розчині.
5.Взаємодія
солей з лугами у водному розчині.
6.Реакція обміну між солями в розчині
|
||||||
55
|
Інструктаж з БЖД
Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів
неорганічних сполук.
|
|||||||
56
|
Поширення у природі
та використання кислот, солей.
|
Домашній
експеримент
2.Дія на сік буряка лимонного
соку, розчину харчової соди, мильного розчину.
|
||||||
57
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,
кількості речовини реагентів і продуктів реакції
|
|||||||
58
|
Розв’язування розрахункових задач і вправ.
|
|||||||
59
|
Узагальнення
знань з теми «Основні класи неорганічних сполук. Кислоти. Солі»
|
|||||||
60
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних
сполук.
|
|||||||
61
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних
сполук.
|
|||||||
62
|
Інструктаж з БЖД
Практична
робота 3. Розв’язування експериментальних
задач
|
|||||||
63
|
Розв’язування розрахункових
задач. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакцій
|
|||||||
64
|
Контрольна робота №2
«
Основні класи неорганічних сполук».
|
|||||||
65
|
Захист навчальних проектів
|
Навчальні
проекти 4. Сполуки основних класів у будівництві й побуті.
5. Хімічний склад і використання мінералів
6. Вирощування кристалів солей.
7. Вплив
хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.
|
||||||
66
|
Узагальнення знань з теми
«Основні класи неорганічних сполук»
|
|||||||
67
|
Розв’язування
розрахункових задач і вправ
|
|||||||
68
|
Значення експериментального
методу в хімії.
|
|||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар