Новокорецька загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів
ПОГОДЖЕНО:
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник
директора з НВР ДИРЕКТОР
Павлюк Л. В. Поліщук Н. О.
________________________ _______________________
Підпис Підпис
«____»________________20____ р. «_____»__________________
20___ р.
Календарно-тематичне планування
з хімії
для загальноосвітніх навчальних закладів
у 9 класі
на 2019 /2020 н. р.
учителя Петрук Людмили Миколаївни
70 год. 2 год. на тиждень з
них 10 резерв
Розглянуто
на засіданні МК ________________________________
_________________________________________________________
Протокол
№ ______ від «_____»______________20_____р.
Голова
МК
Яковець Н. Б.
Складено до
підручника: Хімія : підручник для 9 кл.
загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. / О. Березан.
— Тернопіль : Підручники і посібники, 2017
відповідно до чинної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і
науки України від . 07.06.2017 № 804
№п/п
|
Дата
|
Теми уроків:
|
Експеримент
|
Проекти
|
Д. з.
|
Повторення
основних питань курсу хімії 8 класу
|
|||||
1
|
|
Вступний
інструктаж з охорони праці
Склад і властивості основних класів
неорганічних сполук.
|
|
|
|
2
|
|
Склад і властивості основних класів неорганічних
сполук
|
|
|
|
3
|
|
Хімічний
зв'язок і будова речовини
|
|
|
|
Тема
1. Розчини
|
|||||
4
|
|
Поняття про
дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії,
аерозолі.
|
Домашній експеримент
1. Виготовлення колоїдних
розчинів (желе, кисіль тощо).
|
|
|
5
|
|
Будова
молекули води, поняття про водневий зв’язок. Розчинність речовин, її
залежність від різних чинників. Насичені й ненасичені, концентровані й
розведені розчини.
|
|
Навчальний проект №3:«Виготовлення
розчинів для надання домедичної допомоги.»
|
|
6
|
|
Теплові
явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико-хімічний
процес. Поняття про кристалогідрати.
|
Демонстрації
1.Теплові явища під час
розчинення (розчинення амоній нітрату і безводного кальцій хлориду у воді).
|
Навчальний проект №2: «Вирощування
кристалів солей.»
|
|
7
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
|
|
8
|
|
Узагальнення
з теми «Розчини»
|
|
|
|
9
|
|
Електролітична
дисоціація. Електроліти та неелектроліти Ступінь дисоціації. Сильні та слабкі електроліти
|
Демонстрація 2. Дослідження речовин та їхніх водних розчинів на
електричну провідність (кристалічний натрій хлорид, дистильована вода, розчин
натрій хлориду, кристалічний цукор, розчин цукру, хлоридна кислота).
|
|
|
10
|
|
Електролітична дисоціація кислот, основ, солей
у водних розчинах.
|
|
|
|
11
|
|
Поняття про рН розчину.
Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.
Виявлення у розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену.
|
Лабораторний дослід 1. Виявлення
йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах.
Лабораторний
дослід 2. Встановлення
приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду,
хлоридної кислоти, харчової і косметичної продукції) за допомогою
універсального індикатора
Лабораторний дослід 3. Дослідження рН харчової і косметичної продукції.
|
|
|
12
|
|
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу
|
Демонстрація 3. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах
Лабораторний
дослід 4. Реакції
обміну між електролітами у водних розчинах,
що супро воджуються випаданням осаду.
Лабораторний
дослід 5. Реакції
обміну між електролітами у водних розчинах,
що супроводжуються виділенням газу.
Лабораторний дослід 6. Реакції обміну між електролітами у водних
розчинах, що супроводжуються
утворенням води
|
|
|
13
|
|
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій
|
|
|
|
14
|
|
Практична робота 1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних
розчинах
|
|
|
|
15
|
|
Якісні реакції на хлорид-іони. Застосування якісних реакцій
|
Лабораторний
дослід 7. Виявлення
хлорид-іонів у розчині.
Лабораторний
дослід 8. Виявлення
сульфат-іонів у розчині.
Лабораторний дослід 9. Виявлення карбонат-іонів у розчині.
|
|
|
16
|
|
Практична робота 2. Розв'язання
експериментальних задач
|
|
|
|
17
|
|
Розв’язування
розрахункових задач і вправ
|
|
|
|
18
|
|
Узагальнення з теми «Розчини»
|
|
|
|
Тема
2. Хімічні реакції
|
|||||
19
|
|
Класифікація хімічних реакцій за
різними ознаками. Реакції сполучення,
розкладу,
заміщення, обміну.
|
Демонстрація 4. Реакції розкладу, сполучення,
заміщення, обміну, екзо- та ендотермічні реакції
|
|
|
20
|
|
Ступінь окиснення.
Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання
формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.
|
|
|
|
21
|
|
Окисно-відновні реакції.
|
|
|
|
22
|
|
Процеси окиснення, відновлення,
окисники, відновники.
|
|
|
|
23
|
|
Складання рівнянь найпростіших окисно-відновних реакцій.
Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.
|
|
|
|
24
|
|
Екзотермічні та ендотермічні реакції. Термохімічні рівняння.
|
|
|
|
25
|
|
Оборотні й необоротні реакції. Хімічна рівновага
|
|
|
|
26
|
|
Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості
реакції від різних чинників.
|
Демонстація
5. Залежність швидкості реакцій металів (цинк,
магній, залізо) з хлоридною кислотою від активності металу
Лабораторний дослід 10. Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною
кислотою
|
|
|
27
|
|
Практична робота 3. Вплив різних
чинників на швидкість хімічних реакцій.
|
|
|
|
28
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
|
|
29
|
|
Контрольна
робота.
Хімічні
реакції
|
|
|
|
30
|
|
Захист проектів
|
|
|
|
31
|
|
Узагальнення
з теми « Хімічні реакції »
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар