Звіт про виконання індивідуального плану роботи
вчителем біології та хімії на час карантину.
Термін виконання 12.03 – 28.05.2020
вчителя
біології та хімії
Новокорецької
ЗШ І-ІІІ ступенів Петрук Людмили Миколаївни
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
|
12.03
|
1. Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-А, 8, 9 та 11 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А
клас: повторити §21-22(Попель),22-23
(Дячук) зробити завдання 5,6 на ст.-ст 56-57 робочого зошита
Біологія 9-Б
клас: Тема «Спадкові захворювання людини. Генетичне
консультування. Сучасні методи молекулярної генетики». Опрацювати §35,36 , переглянути https://www.youtube.com/watch?v=tal8TCP8VLE та заповнити ст.- ст. 66-68 робочого зошита
Хімія 8 клас: Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних
сполук. Оксиди. Основи»
Виконати всі завдання на ст.-ст 67-68 робочого зошита
та надіслати фото цих сторінок із записами мені в приват
Хімія 11 клас: Тема «Мінеральні
добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти»
Вивчити §37, опрацювати ст.-ст 72-74 робочого зошита
Підготувати проекти (1 на вибір)
8. Раціональне
використання добрив та проблема охорони довкілля.
9. Запобігання
негативному впливові нітратів на організм людини.
12.
Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
|
2
|
13.03
|
1. Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 8 клас: Тема «Загальна характеристика
сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система. Око. Особливості
функціонування ока людини. Гігієна зору»
Лабораторне дослідження 7: Виявлення
сліпої плями на сітківці ока
Лабораторне дослідження 8: Визначення
акомодації ока
Перегляньте відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=9Uhc7c0D6S0
та
https://www.youtube.com/watch?v=zwbQjePAIqI
Опрацюйте
§§41-43, за допомогою інструктивних карток на ст. 200 та на ст. 203 , а також переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=oJy8YMK3k1M , виконати лабораторні дослідження та оформити
їх в робочому зошиті - опрацювати
ст.-ст 62-65 зошита
Пройти тест онлайн
https://onlinetestpad.com/ua/test/153123-sensorn%D1%96-sistemi-lyudini
. Можна при виконанні користуватись підручником, не поспішайте. Сторінку з
результатом сфотографуйте , зробіть скрин та скиньте в приват
Хімія 9 клас: Тема «Жири. Природні й гідрогенізовані жири.
Біологічна роль жирів»
Опрацювати § 35, та
ст.- ст71-73 робочого зошита, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=S6FHW3fRSXc&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-&index=68 Виконайте
тест https://onlinetestpad.com/ua/test/103475-zhiri-skladn%D1%96-esteri та надішліть в приват скрин сторінки з його результатом
|
3
|
16.03
|
1. Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 -Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема
«Сучасні завдання
медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі
спадковою схильністю, їхні причини».
Вивчити
§ 51, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=qEXIpz8o5A8 та виконати завдання самостійної роботи , що на
ст.-ст 212-213 підручника
Хімія 10 клас: Узагальнення з теми «Альдегіди. Карбонові кислоти.
Естери. Жири. Вуглеводи»
Опрацювати
узагальнюючий текст на ст.-ст 110-111, виконати всі завдання робочого зошита,
що на ст.-ст 51-52 та скинути в приват фото виконаної роботи
Біологія 9-Б клас: Узагальнення знань з теми «Закономірності успадкування ознак» Обов’язково
повторіть основні генетичні
поняття та розгляньте приклади задач на моногібридне схрещування за цим
відео
https://www.youtube.com/watch?v=MwFSMZZrNcM
Опрацюйте §§33-34
про форми мінливості в організмів. Перегляньте відеоурок про спадкові форми
мінливості
https://www.youtube.com/watch?v=GxMOyzvR0UE
Пройдіть тест з
цієї теми тут: https://naurok.com.ua/test/mutaci-mutageni-29533.html
|
4
|
17.03
|
1. Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Б клас: Тема «Вода,
склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості».
Вивчити §26 авт (Дячук), §25(авт. Попель). Перегляньте відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ZSkwbhlM_fk Опрацюєте робочий зошит з
друкованою основою на ст-ст 60-61 За
тим опрацювати
теоретичний матеріал та виконайте тест тут: https://miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/voda-39505/voda-sklad-molekul-poshirenist-u-prirodi-fizichni-vlastivosti-39509
Хімія 8 клас: Тема «Кислоти, їх склад,
номенклатура, класифікація. Фізичні властивості кислот»
Опрацювати за §25 про номенклатуру й класифікацію кислот
Далі повторіть, як складати формули кислот за цим відео
https://www.youtube.com/watch?v=hSeHg7iI-tg
Потім тут ще раз ознайомтесь з вивченим і пройдіть тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=651430
Хімія 11 клас: Тема «Якісні реакції на деякі йони»
Лабораторний дослід 3 – 6 Виявлення
у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.
Повторити §27, §31
. Опрацювати робочий зошит на ст.-ст 75-76, переглянути відео про
виявлення йонів Феруму https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs про
виявлення Барію https://www.youtube.com/watch?v=mdL-8mVTU70 та йонів Амонію https://www.youtube.com/watch?v=tzGJ9-T2Ixc, за інструктивними картками на ст. 134 та ст.-ст 150-151
оформити лабораторні досліди, надіслати
в приват фотозвіт
|
5
|
18.03
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Методи діагностики спадкових хвороб людини.
Медико-генетичне консультування та його організація.Лікування та профілактика спадкових хвороб людини». Вивчити §52, переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=1gpBNTB-dSY , виконати завдання самостійної роботи , що на
ст.-ст 212-213 підручника 216-217.
Хімія 10 клас: Тема «Тема « Насичені аміни. Будова аміногрупи. Хімічні властивості
метиламіну. Ароматичні аміни. Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну»
Опрацюйте §22 підручника про аміни https://www.youtube.com/watch?v=Iv5tssCX8xY
Ппам’ятаємо, що ми N
називаємо Нітроген, а не азот, але дивимось ,бо добре унаочнено тут: https://www.youtube.com/watch?v=SMIab4zd8-A
виконайте тест тут https://naurok.com.ua/test/amini-3545.html
Біологія 8 класи: Тема – «Слухова сенсорна
система».
Лабораторне дослідження 9:Вимірювання порога
слухової чутливості.
Опрацювати §44 та відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Qx0d6e_w07I
За інструктивною карткою, що на ст. 211 підручника, виконати лабораторний
дослід, опрацювати ст.-ст 67-69
Далі виконати тест
https://naurok.com.ua/test/sluhova-sensorna-sistema-36669.html Результат надсилайте сюди
0501945739
Хімія 9 класи
Сьогодні виконуємо практичну роботу 4 «Властивості етанової кислоти». Варто
повторити властивості оцтової кислоти за §33 підручника, там зможете знайти й
всі необхідні реакції.
Для опрацювання роботи можна скористатись відео уроком
з всеукраїнської школи онлайн https://www.youtube.com/watch?v=GxnhQXbQLKA
Якщо не всі досліди добре видно, пропоную переглянути окремо:
Дослід 1 Дія на індикатори
https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o
Дослід 2 Взаємодія етанової кислоти з металами – окремо
з магнієм https://www.youtube.com/watch?v=dbPnv5SoHvM , окремо – з цинком та
міддю https://www.youtube.com/watch?v=pN7uenB3Bm0
Дослід 3 Взаємодія етанової кислоти з основами (лугами)
https://www.youtube.com/watch?v=kvE3T6brv_g
Дослід 4 Взаємодія етанової кислоти із солями
https://www.youtube.com/watch?v=3pcRUPmI4nI
Оформлюєте на листку чи в чорновику за планом, який
пропонується нам в зошиті з друкованою основою . Фото сторінок зараз скину.
До кожного досліду треба написати реакцію та спостереження ( описати, що
бачимо). Мета й висновок до роботи співзвучні з її темою. Малювати пробірки
так, як в зошиті, не треба ( якщо кортить, то можна)
|
6
|
19.03
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А, 11 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Аклас: Тема «Вода,
склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості». Вивчити §26
авт (Дячук), §25(авт. Попель).
Перегляньте відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ZSkwbhlM_fk Опрацюєте робочий зошит з
друкованою основою на ст-ст 60-61 За
тим опрацювати
теоретичний матеріал та виконайте тест тут: https://miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/voda-39505/voda-sklad-molekul-poshirenist-u-prirodi-fizichni-vlastivosti-39509
Хімія 8 клас:
Тема
«Хімічні властивості
кислот. Взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Ряд
активності металів». Лабораторний
дослід 3 .Взаємодія к ислот з металами’’
Опрацювати в §30 хімічні властивості кислот,
переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=Oq1nWv6-g_k , опрацювати ст.-ст 70-71
робочого зошита
За інструктивною
карткою на ст164 підручника та з допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SqOEJvwHlcY оформити
лабораторну роботу 3 на ст. 71 робочого зошита
Потім тут ще раз ознайомтесь з вивченим і пройдіть тест
, результати якого надсилайте мені в приват
Біологія 9-Б клас: Тема «Еволюція органічного світу Еволюційні фактори. Розвиток еволюційних поглядів. Теорія
Ч. Дарвіна»
Розпочинаємо
вивчення нової теми за §§37-39
Переглянути
відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=9BPochduADM , https://www.youtube.com/watch?v=iipLvI_hB0M , https://www.youtube.com/watch?v=353tY1OkFVI , https://www.youtube.com/watch?v=3wRwNOmdLJg та https://www.youtube.com/watch?v=MkI9HmLA7W0&list=PLWteg9_gGYtHF7A39jyodWZniYak2OWh0&index=6 Потім заповнити робочий зошит з друкованою
основою на ст.-ст 68-72
Хімія 11 клас: Тема «Якісні
реакції на деякі йони» Лабораторний дослід 7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і
ортофосфат-іонів
Вивчити §32-34.
Опрацювати робочий зошит на ст.-ст 76-78, переглянути відео про виявлення
силікат-йонів https://www.youtube.com/watch?v=lrQhqecOxlA та ортофосфат-йонів https://www.youtube.com/watch?v=gwYMOOgEQns , за інструктивною
карткою на ст. 154 – 155 оформити лабораторні досліди, надіслати в приват фотозвіт
|
7
|
20.03
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7,8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7 класи: Тема «Розчин і його
компоненти: розчинник, розчинена речовина. Вода — розчинник».
Повторити §27, вивчити §28 за підручником Дячука,
повторити §26, вивчити §27 за підручником Попеля
Вивчаємо
нову тему також тут: https://www.youtube.com/watch?v=ilgHU4iM3cs
, також тут https://www.youtube.com/watch?v=4xESbYMIlhQ
. Заповнити в зошиті ст. 64-65 – урок
38
Виконайте тест тут https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=403932
Біологія 8 класи: Тема «Сенсорні системи рецепторів внутрішніх органів. Сенсорні системи смаку, нюху».
Повторити §41, §44 .
Вивчити нову тему за §46, та відео
https://www.youtube.com/watch?v=ekLEUFjkhbQ
https://www.youtube.com/watch?v=8iT1EzvOqvw Заповнити зошит на ст. 69-70
Хімія 9 класи Повторіть вивчене про оксигенвмісні органічні сполуки .
Підготуєтесьдо тематичної за завданнями на ст 73-74 робочого зошита .За
потреби звертайтесь до підручника та до мене по консультацію в приват
Пройдіть тести, які будуть зараховані як тематичні.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=775090 і ще https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=438089
. Посилання на тести будуть дійсними протягом канікул
|
8
|
30.03
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Розв’язування
задач на закономірності спадковості людини»
Опрацювати теоретичний матеріал за §§34-36 Підготуватись
до практичної роботи:
Для розв’язування задач з генетики повторити закони Менделя за цими
відео https://www.youtube.com/watch?v=fVjWEn_tlQo https://www.youtube.com/watch?v=nfRs-XOTYdg
Далі розгляньте приклади розв’язування задач тут https://www.youtube.com/watch?v=SLpY6HJrsas і тут
https://www.youtube.com/watch?v=2mKJS3Cd7Qw
- розв’язати задачі з генетики
Хімія 10 клас: Тема «Амінокислоти, будова їх молекул, номенклатура. Пептидна
група»
Вивчити §23 (ст.-ст 117-120) та відео https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA,
https://www.youtube.com/watch?v=D1uSr3S7sfw
Заповнити зошит на ст. 56 та виконати вправи 1-3 на ст. 57 робочого зошита
Біологія 9-Б клас: Тема «Механізми видоутворення Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні
теорії еволюції» Опрацювати самостійно §§40-41. Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=lHozysevEfA
Заповнити зошит на ст 73-74
|
9
|
31.03
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Б клас: Тема: «Кількісний склад розчину. Масова
частка розчиненої речовини»
Повторити §27, вивчити §28 за підручником Дячука,
повторити §26, вивчити §27 за підручником Попеля
Вивчаємо
нову тему також тут: https://www.youtube.com/watch?v=ilgHU4iM3cs
, також тут https://www.youtube.com/watch?v=4xESbYMIlhQ
. Заповнити в зошиті ст. 64-65 – урок
38
Виконайте тест тут https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=403932
Хімія 8 клас: Тема « Хімічні властивості кислот. Реакція обміну» Повторити
§30. Зробити конспект на ст.-ст 71-72 в робочому зошиті , користуючись підручником та
відеодослідами:
https://www.youtube.com/watch?v=bCFLl4B3h3g
Індикатори
https://www.youtube.com/watch?v=gdeX08iOqXs
Взаємодія з металами
https://www.youtube.com/watch?v=YPrNYvH-PVA
Реакція нейтралізації https://www.youtube.com/watch?v=IJIzzhYmTSU
https://www.youtube.com/watch?v=4Tkm6XOS0vc
Взаємодія з солями https://www.youtube.com/watch?v=FaaPFQJrKy4
Взаємодія кислот з основними оксидами
https://www.youtube.com/watch?v=p0RA7N24OrU
Хімія 11 клас: Практична робота 1 Дослідження
якісного складу солей. Виконати згідно інструкцій та
за відео, які знайдете тут https://sites.google.com/view/allhemi/%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D1%83%D0%BC/13-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83-%D1%81%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9
Опрацювати за §35, та узагальнення на ст.-ст 166-169 підручника
|
10
|
01.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
Ознайомлення з
листом МОН № 1/9-178 від 27.03.2020 «Щодо завершення 2019/2020 навчального
року».
|
Біологія 10 клас: Практична робота2. Розв’язування типових генетичних задач.
Розв’язати на вибір 6 задач з наступного переліку та надіслати фото звіт в
приват
1.
Рецесивний ген d обумовлює схильність до цукрового діабету. Особи з
генотипом dd хворіють на діабет. Чоловік хворий на діабет, його дружина –
гетерозиготна за геном діабету. Визначте вірогідність того, що їхня дитина буде:
а)
схильна до діабету;
б)
буде хворіти діабетом;
в)
буде здоровою.
2.
Альбінізм і глухонімота визначаються
рецесивним аутосомним геном. Здорова дівчина одружується зі здоровим
чоловіком, мати якого була альбіносом ,а батько – глухонімим. Чи може від
цього шлюбу народитися дитина – глухонімий альбінос?
3.
Епілепсія – захворювання з
аутосомно-рецесивним типом успадкування. Яка ймовірність народження хворої
дитини у сім'ї , в якій батьки – носії гена епілепсії?
4.
Природжений вивих стегна –
аутосомно-домінантне захворювання. Мати страждає природженим вивихом стегна,
батько і його рідні – здорові. Визначте ймовірність народження в цій
сім'ї хворої дитини.
5.
Гіпоплазія емалі успадковується як
зчеплена з Х-хромосомою домінантна алель. У сім'ї, де обоє батьків страждали цією аномалією,
народився син з нормальними зубами. Визначте вірогідність народження
наступної дитини з нормальними зубами.
6.
Рецесивний ген гемофілії перебуває в
Х-хромосомі. Батько дівчини хворіє на гемофілію, тоді як мати її здорова.
Дівчина виходить заміж за здорового чоловіка. Що можна сказати про їхніх
майбутніх дітей?
7.
У батьків з II групою крові народився син з I групою крові й
гемофілією. Обоє батьків не страждають цією хворобою. Визначте генотипи всіх
особин. Гемофілія успадковується як рецесивна зчеплена з Х-хромосомою ознака.
8.
У людини дальтонізм обумовлений
зчепленим з Х-хромосомою рецесивним геном. Таласемія успадковується як
аутосомна домінантна ознака і спостерігається у двох формах: у гомозигот
важка, часто смертельна, у гетерозигот – легка форма. Жінка з нормальним
зором і легкою формою таласемії в шлюбі зі здоровим чоловіком ,але
дальтоніком має сина дальтоніка з легкою формою таласемії. Визначіть вірогідність народження здорового сина.
9.
У людини рецесивний ген гемофілії й
рецесивний ген дальтонізму локалізовані в Х-хромосомі. Жінка, мати якої
хворіла на дальтонізм, а батько на гемофілію, одружилася зі здоровим
чоловіком. Яка ймовірність народження хворої на дальтонізм і гемофілію дитини
від цього шлюбу?
10.
Резус-позитивна жінка з ІІІ групою
крові, батько якої мав резус-негативну кров І групи, одружилася з
резус-негативним чоловіком з І групою крові. Яка ймовірність того, що дитина
успадкує обидві ознаки батька? (Резус-антиген визначається алелями – D i d ).
11.
Жінка з ластовинням (домінантна ознака) і з ІІІ групою крові одружилася з
чоловіком з І групою крові без ластовиння.
Діти від цього шлюбу народилися
без ластовиння, а одна дитина народилася з І групою крові. Визначте генотипи.
12.
У сім'ї, де дружина має І групу крові, а чоловік – IV групу крові,
народився син дальтонік з ІІІ групою крові. Обоє батьків розрізняють кольори
нормально. Визначте вірогідність народження здорового сина і його можливі
групи крові. Дальтонізм – рецесивна зчеплена з Х-хромосомою ознака.
Біологія 8 класи Тема «Сенсорні системи рівноваги, руху,
дотику, температури, болю»
Повторити
§43-44.
Вивчити
§45 та переглянути https://www.youtube.com/watch?v=efDsh2V2fPw, https://www.youtube.com/watch?v=fpr7tednEw8
і
https://www.youtube.com/watch?v=xOnzAxtDaJM.
Заповнити
робочий зошит на ст. 71.
Пройти
тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=341052
Хімія 9 класи Тема «Вуглеводи.
Глюкоза. Якісна реакція на глюкозу. Застосування глюкози, її біологічна роль»!
Опрацювати §36 підручника, переглянути урок тут
https://www.youtube.com/watch?v=KxA5bt6DpAc , окремо лабораторний дослід на
якісну реакцію – тут https://www.youtube.com/watch?v=XjGk0fkuUX0 , заповнюємо зошит на ст. 75-76 - результат
покажете мені.
Потім виконатитест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=689452 -
сюди можна увійти до 8 квітня включно
|
11
|
02.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас: Тема: «Кількісний склад розчину. Масова
частка розчиненої речовини»
Повторити §27, вивчити §28 за підручником Дячука,
повторити §26, вивчити §27 за підручником Попеля
Вивчаємо
нову тему також тут: https://www.youtube.com/watch?v=ilgHU4iM3cs
, також тут https://www.youtube.com/watch?v=4xESbYMIlhQ
. Заповнити в зошиті ст. 64-65 – урок
38
Виконайте тест тут https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=403932
Хімія 8 клас: Тема «Солі (середні), їх склад, назви. Фізичні властивості середніх солей».
Вивчити §26, потім за відео
тут
https://www.youtube.com/watch?v=Xmd54UkhSB8 та
https://www.youtube.com/watch?v=yxmwmJx8BDw ,
Заповнити в зошиті ст. 73-74 - урок 51
Пройти тест тут
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=732591 .
Біологія 9-Б клас:Тема « Еволюція людини. Етапи
еволюції людини. Світоглядні та
наукові погляди на походження та історичний розвиток життя» Вивчити тему за §42-43 та за
відео https://www.youtube.com/watch?v=sSSWippFHs0 , опрацювати завдання на ст.-ст 75-77
робочогозошита
Хімія 11 клас: Тема «Розв’язування
задач і вправ»
Повторити §14 та §24, виконати вправи на ст.-ст78-80 робочого
зошита. Переглянути
відео-урок: https://www.youtube.com/results?
Записати
розглянуту задачу в зошит, проаналізувати
На
високий рівень: розібрати та записати задачі з
відео (2 на вибір записати) https://www.youtube.com/watch?v=gbRoNBpJjoM
Підготувати навчальні проекти 13Властивості і
застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних
металічних елементів, солей амонію. 10. Неорганічні речовини у фармації
(або домашній аптечці) і харчовій промисловості.
|
12
|
03.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 8 класи: Узагальнення та систематизація
знань з теми:
«Зв'язок організму із
зовнішнім середовищем»
Хімія 9 класи Тема «Сахароза. Поширення й утворення в природі. Застосування сахарози, її біологічна роль».
Вивчити за §37 та цими відео
https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZU&t=6s ,
https://www.youtube.com/watch?v=d4TMmvRTWj4 про дисахарид сахарозу, заповнюєте робочий зошит.
Пройдете до середи (включно) тест про глюкозу й
сахарозу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=323743
.
|
13
|
06.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас: Узагальнення знань з теми «Спадковість та
мінливість», створення та захист проектів
Опрацювати в підручнику
«Узагальнення», що на ст.218, повторити попередні теми та виконати завдання
самоконтролю, що на ст. 219 підручника.
Пройти тест
на тему «Спадковість і мінливість» тут : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=311916
Створення буклету, постеру,
презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір) Теми:
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Скринінг-програми
для новонароджених. Генотерапія та її перспективи
Хімія 10 клас: Тема «Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди»
Вивчити §23 до кінця та відео про хімічні властивості амінокислот https://www.youtube.com/watch?v=9wY32BBVnSQ
Заповнити зошит на ст. 57-58 до кінця урок 37
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=363377
.
Біологія 9-Б клас:Тема «Біорізноманіття. Основи еволюційної філогенії та
систематики Основні групи організмів: бактерії, археї,
еукаріоти . Огляд основних еукаріотичних таксонів
Неклітинні форми
життя: віруси» Вивчити за
§44-46 та
відео https://www.youtube.com/watch?v=DwAJef3E8r4 . Опрацювати робочий зошит на ст.-ст 78-82
|
14
|
07.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Б клас:
Практична робота. “Виготовлення водних розчинів із
заданими масовими частками розчинених речовин”
Виконати практичну згідно інструкцій
за посиланням – https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/31.php
Розв’язати задачу одну на
вибір (до 8 балів) або дві на вибір (до 12 балів) – умови за посиланням
вище.
Провести домашній експеримент – деталі за посиланням вище.
Хімія
8 клас: Тема
«Хімічні властивості солей»
Лабораторні
досліди
4.Взаємодія металів із солями у водному розчині.
5.Взаємодія солей з лугами у водному розчині.
6.Реакція обміну між солями в розчині
Вивчити хімічні
властивості солей за § 32 підручника
та https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs&t=28s
Взаємодія металів з розчинами кислот та солей
https://www.youtube.com/watch?v=2q_SKdwkhFw
Взаємодія металів з розчинами солей
https://www.youtube.com/watch?v=1WQt14kyxO8. Заповнити сторінки 74-76 роб
зошита, за відео дослідами оформлюємо самостійно лабораторну роботу. Фото з
робочого зошита надсилаєте в приват
Хімія 11 клас: Тема «Узагальнення з теми «Основи.Солі» Розв’язати завдання
на ст.-ст80-81 робочого зошита та надіслати в приват
|
15
|
08.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Тема «Особливості репродукції людини у зв’язку з її
біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та
перспективи репродуктивної медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини».
Вивчити §53. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7594_4cVgMI&list=PLWteg9_gGYtGRw2KyIeDVW3cxObPFEoM7&index=6
https://www.youtube.com/watch?v=26X8mqbXd3I і https://www.youtube.com/watch?v=8Affsu6VlmI. Та виконайте тест за
матеріалами §53 підручника тут https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=894638
Хімія 10 клас: Тема «Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні
властивості білків» Лабораторні досліди 3,4. Кольорові реакції білків
Повторити про
амінокислоти за §22, вивчити про білки за §23,
також за відеопрезентаціяєю https://www.youtube.com/watch?v=g4fzkfFTHNI Заповнити робочий зошит на ст-ст 58-60, самостійно
опрацювати лабораторні досліди про якісні реакції на білки за допомогою відео
https://www.youtube.com/watch?v=geyz_MDx4UE
. Фотозвіт – в приват
Біологія 8 класи: Тема ««Поняття про вищу
нервову діяльність і її основні типи». Лабораторне
дослідження 10 Визначення реакції
зіниць на світло
Вивчити нову тему тут https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4 та за
§47.
За інструктивними картками на ст. 223 підручника та ст73 робочого зошита
виконати лабораторний дослід. Потім пройти тест з цієї теми
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=910155 , результати роботи надіслати
в приват
Хімія 9 класи Тема уроку «Крохмаль – природний полімер. Якісна реакція на
крохмаль. Застосування крохмалю,його біологічна роль.» Читаємо §38, переглядаємо
відеоуроки тут
https://www.youtube.com/watch?v=xopZjQT7QoU, https://www.youtube.com/watch?v=D0tWv_HyP4o&list=PLDtKFF36v0FIeSb_6du2Ner44UFMlGFK-&index=79 Заповнюєте робочий зошит на ст. 79-81,
оформлюєте звіт до лабораторної роботи за допомогою відеодослідів
https://www.youtube.com/watch?v=C-JwnPf_254 та https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww,
фотографуєте й надсилаєте мені. Хто ще не зробив попередню лабораторну,
завершуєте й надсилаєте і її теж
Наступного разу задам вам тест про вуглеводи, тому готуйтесь
|
16
|
09.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас Практична
робота. “Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками
розчинених речовин”
Виконати практичну згідно
інструкцій за посиланням – https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-7-class-2015/31.php
Розв’язати задачу одну на вибір (до 8 балів) або дві на вибір (до 12 балів) –
умови за посиланням вище. Провести
домашній експеримент – деталі за посиланням вище.
Хімія 8 клас: Практична
робота 2. Дослідження
властивостей основних класів неорганічних сполук.
Переходьте за посиланням, там знайдете тему, інструктивну
картку, відео всіх дослідів та питання
для формулювання висновків https://read.bookcreator.com/0xqH1pkTXUSJkSqrx8iPIgDScBv1/qwBbWfWPTReNj-6ZE_Luag?fbclid=IwAR0nHL9yjOb7mXz5LaQT2Feg26WwxED_kPQFCcba0XQMUqFjcbPrFyoUuKU
Написати на листочку чи в чорновику, бо ваші зошити для практичних робіт в
школі , фотографуєте та надсилаєте мені в приват
Біологія 9-Б клас:
Узагальнення за двома попередніми темами. Виконати письмово узагальнюючі
завдання на ст.-ст 172-173 та на ст.-ст 180- 181. Надіслати фото виконаних
робіт в приват
Хімія 11 клас: Тема «Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук»
Вивчити §39
підручника, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o, виконати завдання на ст.-ст 82-83 робочого зошита
|
17
|
10.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів7, 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7 класи: Тема: “Розв’язування розрахункових задач” Продовжуємо вивчати розчини. Наше завдання – навчитись розв’язувати
задачі з використанням масової частки розчиненої речовини в розчині. Щоб вам
легше було розібратись в темі,
вивчивши вже задані § підручника, перегляньте відеопояснення з
прикладами розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=r0xxl4xyFvQ та
https://www.youtube.com/watch?v=Z7SDF-OMN-Y. Надсилайте фото розв’язаних задач в робочому зошиті,
пишіть і не бійтесь помилитись, в приватній переписці я пояснюю всі ваші
помилки. Тому чекаю фото сторінок 64-65 робочого зошита. Таймер до
попереднього тесту зупинено, тому даю посилання на інший тест з цієї ж теми
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=470002
Біологія 8 класи: Тема «Умовні та безумовні рефлекси.
Інстинкти». Вивчаєте її тут
https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk , читаєте §§47,48. До цієї теми
виконаєте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=895976 .
Хімія 9 класи
Тема уроку «Целюлоза – природний полімер. Поширення й утворення в природі.
Застосування целюлози, її біологічна роль». Вивчити §38 до кінця, переглянути
відео про целюлозу https://www.youtube.com/watch?v=mLFMCZBf1iw. Заповнити
робочий зошит з теми.
Потім пройдете тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=481607 , як я й попереджала минулого разу, він
містить питання про всі вивчені вуглеводи, тому повторіть про глюкозу й
сахарозу.
|
18
|
13.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Особливості процесів
регенерації різних груп організмів». Вивчити про процеси регенерації
за §54 та з допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=ve67ZR4NoNw
, https://www.youtube.com/watch?v=IJfoM5UM6TY
,
Виконати завдання самостійної роботи, що на ст.
227 підручника
Хімія 10 клас: Хімія 10
клас: Тема: Узагальнення
на систематизація знань.
Опрацювати матеріал із посилання – https://docs.google.com/document/d/1s_OE3kooNO-QBNn3JAGxr2Re-QfkPAlct27b2prH5JU/edit?usp=sharing
Самостійна робота за варіантами. – https://drive.google.com/open?id=1KhI5jsxJ64Rn3V2y0KvZKpzEOhsyvhxd
Біологія 9-Б клас:Тема «Надорганізмові біологічні системи Екосистема.
Різноманітність екосистем»
Вивчаєте її за §47підручника,заповнюєте робочий зошит
на ст.-ст 83-84, переглядаєте відео
https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM
,
https://www.youtube.com/watch?v=XiSnpi_v7nI і https://www.youtube.com/watch?v=hL_agRdpWC8
Виконаєте тест до цієї теми https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=344964
|
19
|
14.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Б клас: Повторити тему “Розчини.
Знаходження масової частки речовини у розчині”.
Виконати завдання по варіантах,
як сидите в класі (у зошитах) –Самостійна робота (див
фото)
Хімія 8 клас: Тема уроку «Поширення у природі та використання кислот, солей». Пригадайте властивості кислот та з’ясуйте
їх використання тут
https://www.youtube.com/watch?v=Oq1nWv6-g_k&list=PLEDekyiLg4jEaELCFex2y55MFE4_USMe9 , про солі тут
https://www.youtube.com/watch?v=5XBk_l_wCAA . Повторіть усе про кислоти й
солі за §§30 і 32. Заповните робочий
зошит на ст76-77.
Пройдіть тест про властивості солей
тут
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=429668
Хімія 11 клас: Тема «Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук»
Повторити §39 підручника, виконати завдання на ст.-ст 83-84 робочого зошита
|
20
|
15.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Особливості процесів регенерації
організму людини.
Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики».
Повторити §§53-54 та вивчити § 55.
Переглянутинавчальні
відео https://www.youtube.com/watch?v=vZ6Ezhea7GY
, про регенерацію органів і тканин, трансплантацію https://www.youtube.com/watch?v=xLwIioujHcI і https://www.youtube.com/watch?v=01ONRdgtSBU.
Потім пройти тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=500844 і https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=519477
Хімія 10 клас: Тема: Узагальнення
на систематизація знань.
Самостійна робота за варіантами. – https://drive.google.com/open?id=1KhI5jsxJ64Rn3V2y0KvZKpzEOhsyvhxd
Біологія 8 класи: Тема «Мислення та свідомість. Мова. Навчання та
пам’ять»
Лабораторне дослідження 11 Дослідження
різних видів пам’яті
Вивчити §§49-50Переглянути урок ще тут:
https://www.youtube.com/watch?v=0sbfpmGvG8M , окремо відео про пам’ять та її
види https://www.youtube.com/watch?v=Bkgv_VXiyoo
Опрацювати ст. 75-78 робочого
зошита, за інструктивною карткою на ст. 78 робочого зошита виконати
лабораторний дослід.
Виконати тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=971169
Хімія 9 класи Тема «Амінокислоти». Вивчите §39 на ст.-ст
191-192, переглянете про
амінокислоти
https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA&t=29s Пройдіть тест
тут https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=716043 –
|
21
|
16.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас Повторити
тему “Розчини. Знаходження масової частки речовини у розчині”.
Виконати завдання по варіантах,
як сидите в класі (у зошитах) –Самостійна робота (див
фото)
Хімія 8 клас:
Тема уроку «Розрахунки за хімічними рівняннями маси,
об’єму, кількості речовини реагентів і продуктів реакції».
Вивчити § 28. Перегляньте, як розв’язуються такі задачі, в наступних
поясненнях: https://www.youtube.com/watch?v=ixbwBExLzjs , про визначення маси
https://www.youtube.com/watch?v=EkkcObkg-9k , на визначення об’єму
https://www.youtube.com/watch?v=nDXVaIq_34s та
https://www.youtube.com/watch?v=Zkao7dnW3lg , та окремо про співвідношення
кількості речовини
https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8 . Потім розв’яжете задачі
в робочому зошиті на ст 78-79
Біологія 9-Б
клас : Тема уроку «Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг
речовин в екосистемах».
Вивчити §48, , переглянути урок тут https://www.youtube.com/watch?v=ygkx3AT1d8E
, заповнити ст. 85-86 робочого зошита.
Потім пройдете
тест тут : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=412480..
Хімія 11 клас: Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами
Виконати та оформити роботу за
інструкціями, що за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JPOwjepdcxQ
|
22
|
17.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 8 класи:
Тема «Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини». Вивчити §51 підручника , переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=VhaYRQQFisg , https://www.youtube.com/watch?v=s9rd889l7WY
. Опрацювати робочий зошит на ст. 79-80.
Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=739112
Хімія 9 класи
Тема «Білки як природні біополімери. Денатурація
білків. Біологічна роль білків». Вивчите §39 до кінця, переглянете
https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA&t=29s та ще https://www.youtube.com/watch?v=DqKpXsJml50
. Пройдіть тест тут https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=716043
|
23
|
21.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
Ознайомлення
EDERA-OSVITORIA
|
Хімія 7-Б клас:
Тема ««Взаємодія
води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про
індикатори».
Спершу – згадаємо фізичні властивості води Перегляньте деякі цікаві
досліди про воду , що стосуються її фізичних властивостей https://www.youtube.com/watch?v=4L_hEQEBIVI (Це за
бажанням)
Далі – нова тема «Взаємодія
води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про
індикатори». Опрацюйте її за §§ 28-29(Попель) , § 29
(Дячук) та за відеоуроком:
https://www.youtube.com/watch?v=FoqLwgJCv7M
Потім виконаєте тести:
Тест про властивості води: https://miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/voda-39505/vzayemodiia-vodi-z-oksidami-poniattia-pro-gidrati-oksidiv-kisloti-i-osnovi-39637
Та окремо тест про індикатори (як змінюються їх кольори
в різних водних розчинах): https://miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/voda-39505/indikatori-seredovishche-rozchiniv-39891
Відповіді так само надсилайте в приват
Хімія 8 клас: Тема “Розв’язування
розрахункових задач за хімічними рівняннями”
Повторити § 28 (с.147-153), з
Виконати № 310 на
с.212,
Розв’язати задачі:
1. Спалили
вуглець масою 60 г. Який об’єм кисню виділився? (до 7 балів).
2. Купрум
(ІІ) оксид масою 1,6г відновили воднем (Н2). Який об’єм водню
витратився? Яка маса міді відновилася (прореагувала)? (до 9 балів).
3. Спалили
кальцій карбонат з сіліцій (ІV) оксидом масою 120 кг. Яка маса кальцій
карбонату витратилася? Яка маса та об’єм продуктів реакції? (до 12 балів).
Переглянути навчальні відео:
Пояснення текстове, покрокове- https://www.sciencechemistry.org.ua/algorytm-rozvyazuvannya-zadach-za-rivnya/
Хімія 11 клас: Тема «Біологічне
значення металічних елементів»
Вивчити §30, опрацювати ст.-ст84-86 робочого зошита
|
24
|
22.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Способи
розмноження клітини еукаріотів».
Вивчити §56, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=mLkdykVrkCY
, та пройти
тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=194859
Хімія 10 клас: Тема «Синтетичні
високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і
поліконденсації». Вивчаєте §25, переглядаєте пояснення тут https://www.youtube.com/watch?v=yV36gFUUSHk
і тут https://www.youtube.com/watch?v=5CA5ngS4wHk
.,
заповнюєте робочий зошит на ст.-ст 61-63
Біологія 8 класи: Тема «Сон. Біоритми». Узагальнення
«ВНД»
Вивчити §52, переглянути до цієї
теми пояснення https://www.youtube.com/watch?v=GKlAxKAym4A . За питаннями
цієї теми пройдете тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=792544
Повторите §§47-51 та виконаєте тематичне тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=626159 .
Хімія 9 класи
Сьогодні практична робота. Переходимо за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zaoFS8WIHZM та робимо все, що там
пропонується, при потребі зупиняйте відео й робіть записи на звичайному
листочку.
|
25
|
23.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас
Тема ««Взаємодія
води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про
індикатори».
Спершу – згадаємо фізичні властивості води Перегляньте деякі цікаві
досліди про воду , що стосуються її фізичних властивостей https://www.youtube.com/watch?v=4L_hEQEBIVI (Це за
бажанням)
Далі – нова тема «Взаємодія
води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про
індикатори». Опрацюйте її за §§ 28-29(Попель) , § 29
(Дячук) та за відеоуроком:
https://www.youtube.com/watch?v=FoqLwgJCv7M
Потім виконаєте тести:
Тест про властивості води:
https://miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/voda-39505/vzayemodiia-vodi-z-oksidami-poniattia-pro-gidrati-oksidiv-kisloti-i-osnovi-39637
Та окремо тест про індикатори (як змінюються їх кольори
в різних водних розчинах): https://miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/voda-39505/indikatori-seredovishche-rozchiniv-39891
Відповіді так само надсилайте в приват
Хімія 8 клас: Узагальнення знань з теми
«Основні класи неорганічних сполук. Кислоти. Солі»
Повторіть усе про кислоти й солі за
§§28 -32. Пройдіть тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=429688
Біологія 9-Б клас:
Тема уроку
«Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори».
Вивчити §49,
заповнити робочий зошит на ст.
87-88
Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=Sg3MCspVFCk та пройти тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=151198
Хімія 11 клас: Тема «Біологічне
значення неметалічних елементів»
Повторити §§31-33
підручника, опрацювати ст.-ст 86-87 робочого зошита
|
26
|
24.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7 класи: Маєте нагоду ще повторити хімічні властивості води за тими ж джерелами, що вказані в минулому
завданні (зокрема, за §29 підручника Дячука, §28 підручника
Попеля ). Однак сьогодні зосереджуємось на лабораторному
дослідженні, - його знайдете на ст. 68
робочого зошита та в згаданих параграфах підручників . Вам треба переглянути
відео дослідів https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0&t=4s. Окремо
можете подивитись ще про індикатори тут
https://www.youtube.com/watch?v=4CiaYOUn91U
Оскільки при взаємодії води з оксидами утворюються
кислоти або луги (це такі основи, які у воді розчиняються), то ми маємо
навчитись перевіряти, чи вони утворюються. Для цього й використовують
індикатори – речовини, що змінюють забарвлення з кислотами або лугами. Тому в
табличці на ст. 68 в першій колонці під «Назва середовища» - пишемо:
Назва середовища Індикатори
Метилоранж Лакмус Фенолфталеїн
Кисле
Нейтральне
Лужне
Кисле- це , якщо міститься кислота, лужне – якщо там є
луг, нейтральне – коли звичайна вода.
Відповідно, записуємо й назви індикаторів так, як показую в табличці
Зауважте, що такий індикатор, як лакмус (він буває в
розчині, або у вигляді паперових смужок) змінює своє забарвлення так само як
універсальний індикатор
Зробите фото ст. 68 робочого зошита та надішлете мені в
приват
Біологія 8 класи: Тема «Ендокринна система.
Залози внутрішньої та змішаної секреції.
». Вивчити §§54, переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc та https://www.youtube.com/watch?v=TXeDQS4z24c
, опрацюєте робочий зошит на ст.-ст 83-84
Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=189854
Хімія 9 класи Тема «Значення природних і синтетичних органічних сполук.
Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів» Вивчити §§40-42,
переглянути https://www.youtube.com/watch?v=lkUVr8rN7Ek та
виконаєте завдання робочого зошита на ст. ст. 85-87
|
27
|
27.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема сьогоднішнього заняття «Ріст та розвиток
клітин та фактори, які на нього впливають. Старіння та смерть клітин». Насамперед опрацюйте її за §§ 57-58. Далі перегляньте https://www.youtube.com/watch?v=mLkdykVrkCY
– тут поряд з питаннями нової теми зможете повторити трохи попередню. Окремо
про старіння і смерть клітин https://www.youtube.com/watch?v=aibmhRneBwo
Потім виконаєте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=714930
– він містить питання й попередньої теми теж
Хімія 10 клас: Тема «Пластмаси.
Каучуки, гума та сфери їх використання. Вплив полімерних матеріалів на
здоров’я людини та довкілля.проблема утилізації полімерів і пластмас в
контексті сталого розвитку
суспільства»
Опрацювати §§25-27
та ст. –ст 63-65 робочого зошита, переглянете відео про
пластмаси https://www.youtube.com/watch?v=O3ZIR5BvSCg
, про каучук та гуму https://www.youtube.com/watch?v=7l-k6CoYWYg . Виконаєте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=221562
Біологія 9-Б клас:
Тема «Стабільність екосистем та причини її порушення» Вивчити § 50 Перегляньнте https://www.youtube.com/watch?v=Wl-s5nqoowk Опрацюєте завдання з робочого зошита на
ст.-ст 89-90
Тема заняття «Стабільність екосистем та причини її
порушення». Вивчите §50, опрацюєте робочий зошит на ст. –ст 89-90. Переглянете відеопояснення до теми
тут: https://www.youtube.com/watch?v=SQ09khz9Fsw . Пройдіть тест за темою уроку
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=923668 – посилання дійсне до 30
квітня
|
28
|
28.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
Ознайомлення EdEra: b102 Біологія: Рослини,
гриби та лишайники
|
Хімія 7-Б клас: Тема: “Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
Кислотні дощі». Вивчити §30 (за обома
підручниками) та переглянути про кислотний дощ https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY&feature=emb_logo та опрацюйте робочий зошит на ст.-ст 69-70
Хімія 8 клас: Тема «Генетичні зв’язки між основними класами
неорганічних сполук». Опрацюєте за
§§32-36 способи добування основних класів неорганічних сполук. Переглянете
пояснення тут
https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc та за зразками з цього відео виконаєте вправи на ст. 80-81
робочого зошита. Потім виконаєте тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=114147 – можна до 13 квітня.
Увага! Вже дуже скоро буде контрольне тестування про оксиди , кислоти ,
основи та солі! – варто повторити
До 21 травня можна підготувати проекти, в тому вигляді, в якому можна
надіслати (наприклад, презентації. Їх теми: 4. Сполуки основних класів у будівництві
й побуті.
5. Хімічний склад і використання мінералів
6. Вирощування кристалів солей.
7. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.
Хімія 11 клас: Тема «Розв’язування
задач і вправ»
Повторити тему за ст.-ст підручника 184-185, виконати вправи на ст.-ст
87-89 робочого зошита
|
29
|
29.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Причини порушення клітинного циклу та
їхні наслідки. Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання.
Профілактика онкологічних захворювань». Вивчити §59, повторити §58 , переглянете про
старіння і смерть клітин
https://www.youtube.com/watch?v=aibmhRneBwo&t=19s та про онкогенні
фактори й онкологічні захворювання
https://www.youtube.com/watch?v=c-5zkawdc_s
Сьогодні пропоную
вам 2 тести по 12 питань – окремо про старіння і смерть клітин
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=853907 та окремо про онкологічні захворювання та
онкогенні чинники
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=668262
Біологія 8 класи: Тема «Профілактика
захворювань ендокринної системи.». Повторити §54, вивчити §55, переглянути про захворювання ендокринної системи
https://www.youtube.com/watch?v=4tA5-AkbBVQ, опрацюєте робочий зошит на
ст.-ст 84-86
Пройти тести - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=419582
Хімія 9 класи Тема «Розв’язування розрахункових задач і вправ» Готуємось до контрольної роботи. Виконати всі завдання, що на ст.-ст
87-89 робочого зошита з друкованою основою.
|
30
|
30.04
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас Тема: “Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
Кислотні дощі». Вивчити §30 (за обома
підручниками) та переглянути про кислотний дощ https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY&feature=emb_logo та опрацюйте робочий зошит на ст.-ст 69-70
Хімія 8 клас:
Тема сьогодні - «Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних
сполук».
Опрацюєте за §§32-36 Пригадайте, як виконувати вправи за ланцюгами
перетворень тут
https://www.youtube.com/watch?v=iwDra3kg6u0&list=UUd5xNYWy9R0uhItYbxz4EEw&index=2&fbclid=IwAR1UqIJ8cefLz93E1mAYpgOWfBoTQixxIcylX4x7BChLlpm0GqVWn30AvKk
Заповните зошит на ст. 80-82
Біологія 9-Б клас: Тема
заняття «Біосфера як цілісна
система» . Вивчаєте за §51, заповнюєте робочий зошит на ст.-ст
91-93 , переглядаєте https://www.youtube.com/watch?v=sPQ0Eh5A3C8 та продовження
https://www.youtube.com/watch?v=oYPFY5h-EjA .
Виконуєте тест за питаннями цього уроку https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=638892
Хімія 11 клас: Контрольна робота « Неорганічні речовини та їх властивості»
Виконати завдання за варіантами, що на фото
зошита для контрольних, практичних робіт, надіслати в приват фотозвіт
|
31
|
04.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини.
Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів
запліднення у людини». Лабораторна робота 4. Вивчення етапів ембріогенезу
Вивчити §§60-61,
переглянути відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=Ast5hOVaNbg . За інструктивною карткою, яку знайдете на ст..-ст 250-251, оформите
лабораторну роботу про будову статевих клітин, - щоб виконати її, перейдіть
також за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mEfhsAe7-hQ . До
наступного уроку, насамперед, чекатиму
фотозвіти виконаних лабораторних робіт – їх надішлете мені в приват, після
чого виконаєте тест за питаннями цього уроку https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=267337
Хімія 10 клас: Тема «Синтетичні волокна: фізичні
властивості і застосування». Опрацювати §28 та
після цього параграфу – узагальнення, що на ст.-ст 153-155, в
робочому зошиті – ст-ст 66-67.
Перегляньте також про синтетичні волокна коротке відео https://www.youtube.com/watch?v=zMDak_-SNd4.
Пройдете тест про волокна https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=472920
Біологія 9-Б клас: Тема уроку «Захист і збереження біосфери, основні
заходи щодо охорони навколишнього середовища» - вивчите за §52 та відео
https://www.youtube.com/watch?v=AShBseOucFg . Повторите §§47-51 та виконаєте
тематичне тестування «Надорганізмові біологічні системи»
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=686207
|
32
|
05.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
Ознайомлення з EdEra-SmartOsvita: Med
|
Хімія 7-Б клас: Тема «Проблема
чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних
станціях та в домашніх умовах» Вивчите §31 з підр Попеля , повторите §30 з
підр Дячука та переглянете https://www.youtube.com/watch?v=0dsruaUGaFA&feature=emb_logo
Виконайте також домашній експеримент з очищення води, як
розповідається тут https://www.youtube.com/watch?v=2Xc16llOCFg&feature=emb_logo
Хімія 8 клас:
Практична
робота 3. Розв’язування експериментальних задач
Виконати згідно
інструкцій за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=X1fYlEmor8Y
Надіслати фотозвіт в приват
Хімія 11 клас: Тема «Роль хімії у створенні нових матеріалів,
розвитку нових напрямів технологій»
Вивчити §41, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=L34SCBVlXV0
опрацювати ст.-ст89-91 робочого зошита
|
33
|
06.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Особливості репродукції людини у зв’язку з її
біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та
перспективи репродуктивної медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини».
Вивчите §62, переглянете
https://www.youtube.com/watch?v=7594_4cVgMI&list=PLWteg9_gGYtGRw2KyIeDVW3cxObPFEoM7&index=6 та виконаєте короткий тест з цієї теми
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=493819
Хімія 10 клас: Тема «Зв’язки
між класами органічних речовин». Вивчити §29, переглянути узагальнююче відео про органічні речовини, які ми вивчали https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA
, опрацювати
робочий зошит з друкованою основою на ст. 69 та пройти з цієї теми тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1835779
Підготувати проект з
переліку тем, що на ст 152 підручника, виконати вправи на ст.-ст 67-68
робочого зошита.
Біологія 8 класи: Тема «Взаємодія регуляторних систем Гуморальна
регуляція. Поняття про гормони. Імунна регуляція».
Повторити, які є регуляторні системи за допомогою
https://www.youtube.com/watch?v=GAF6lXoDpII , повторити про гуморальну
регуляцію та гормони https://www.youtube.com/watch?v=qkit9HVe6Ws , вивчити про імунну регуляцію
https://www.youtube.com/watch?v=AJaA3re19hk&feature=youtu.be . Вивчити
§§56-58, повторити §§54-55 та пройти
тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=677388
ПРО COVID-19
Сьогодні урок біології поза планом, але на тему сьогодення. Перейдіть сюди
https://nus.org.ua/covid19/urok-dlya-uchniv-6-8-klasiv-video/ Ці завдання
можна і навіть треба виконати всією родиною ( щоб виконати 3 завдання,
потрібно працювати на комп'ютері)
Хімія 9 класи Тема «Розв’язування
розрахункових задач і вправ»
Виконати вправи на ст.-ст 87-89 робочого
зошита
|
34
|
07.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас Тема «Проблема
чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних
станціях та в домашніх умовах» Вивчите §31 з підр Попеля , повторите §30 з
підр Дячука та переглянете https://www.youtube.com/watch?v=0dsruaUGaFA&feature=emb_logo
Виконайте також домашній експеримент з очищення води, як
розповідається тут https://www.youtube.com/watch?v=2Xc16llOCFg&feature=emb_logo
Хімія 8 клас: Тема «Розв’язування розрахункових
задач»
Виконати вправи на ст.-ст 83-85 робочого зошита
Біологія 9-Б клас: Тема
«Біологія як основа біотехнології та медицини Поняття про селекцію». Вивчаєте
§§53-54. Переглянете
https://www.youtube.com/watch?v=mZ_hTOHGOso , ще
https://www.youtube.com/watch?v=FL6QIBIV2lo , заповните робочий зошит
на ст.-ст 94-95 та пройдіть тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=799569 – до 13 травня
ПРО COVID-19
Сьогодні ще урок
біології поза планом,але на тему
сьогодення. Перейдіть сюди
https://nus.org.ua/covid19/urok-dlya-uchniv-9-10-klasiv-no-video/ . Тут
завдання, які варто виконати разом з
усією родиною
Хімія 11 клас: Тема «Роль хімії
у розв’язанні продовольчої проблеми»
Вивчити §42
|
35
|
08.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7 класи: Продовжуємо вчитись розв’язувати задачі про розчини. Повторіть §§27-28 з
підр Дячука, §§26-27 з підр Попеля.
Розв’яжіть задачі на ст. 72 робочого зошита, звертайтесь, як виникають питання
Біологія 8 класи: Тема «Будова та функції
репродуктивної системи»
Вивчити §59, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=kj4FeTE1vXo та
https://www.youtube.com/watch?v=JqpJj-R1zII. Пройдете тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=886132.
Незабаром буде контрольна робота, тому поступово повторюйте останні
вивчені теми
Хімія 9 класи Контрольна робота
« Початкові поняття
про органічні сполуки» Виконати завдання, що на фото зошита для контрольних та практичних робіт,
за тим варіантом, який ви маєте в класі. 1 варіант - ст.-ст37-38 , 2 варіант
– ст.-ст38-39 Надіслати фото роботи в приват
|
36
|
11.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
|
37
|
12.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Б клас: Готуємось до
контрольної роботи. Виконуємо
завдання на ст.-ст 73-74 роб зошита. Повторимо
властивості води, задачі на розчини. Окрім підручника пропоную скористатись
поясненнями, що є в цьому відео: https://www.youtube.com/watch?v=G26kzFQi0-E
. Воно довге, зате містить в скороченому вигляді все найважливіше з теми.
Також знайдете там відео дослідів, де визначається кислотність або основність
тих розчинів, які є у вас вдома. Отож, протягом тижня повторюєте вивчене. Звертайтесь в разі потреби
в приват.
Хімія 8 клас: Тема: «Розв’язування експериментальних задач». Лабор
дослід 7 Розвязування експериментальних задач
Опрацювати §
38 (с.212-213), зробити конспект
Виконати завдання варіанту
1 на с.213,
Провести домашній експеримент:
Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину
харчової соди, мильного розчину.
Хімія 11 клас: Тема «Роль хімії
у розв’язанні сировинної проблеми»
Вивчити §§43
|
38
|
13.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Ембріогенез людини.
Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції).».
Вивчити §63, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=0DqNpqjOClk та
https://www.youtube.com/watch?v=uNbim_BU6kU . На ст 262-263 є інструктивна картка
до лабораторної роботи 4 «Вивчення етапів ембріогенезу» - оформити її в робочому зошиті відповідно до
того плану, сфотографувати та надіслатие в приват
Потім виконати з цієї теми тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=994049
Біологія 8 класи: Тема «Статеві клітини.
Запліднення. Менструальний цикл. Вагітність. Репродуктивне здоров’я» . Вивчити
за §60 , переглянути про статеві клітини
https://www.youtube.com/watch?v=AZslRUg7ml8 ,
про менструальний цикл, вагітність та ембріональний розвиток https://www.youtube.com/watch?v=F0xwXFcYee4
та https://www.youtube.com/watch?v=F2yS-7gRQnA . Після вивчення теми пройдіть
тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=279011
Хімія 9 класи Тема - «Багатоманітність речовин та хімічних реакцій.
Взаємозв’язки між речовинами та їх взаємоперетворення». Вивчите її за § 43
підручника, також подивіться узагальнююче відео про всі речовини, вивчені від 7до 9 класу,
та закономірності реакцій
https://www.youtube.com/watch?v=buVtCN2JUWgпровсі
Опрацюєте робочий зошит на ст.-ст 90-91
Пройдете за питаннями уроку тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8444621
|
39
|
14.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас Готуємось до
контрольної роботи. Виконуємо
завдання на ст.-ст 73-74 роб зошита. Повторимо
властивості води, задачі на розчини. Окрім підручника пропоную скористатись
поясненнями, що є в цьому відео: https://www.youtube.com/watch?v=G26kzFQi0-E
. Воно довге, зате містить в скороченому вигляді все найважливіше з теми.
Також знайдете там відео дослідів, де визначається кислотність або основність
тих розчинів, які є у вас вдома. Отож, протягом тижня повторюєте вивчене. Звертайтесь в разі
потреби в приват.
Хімія 8 клас:
Тема «Розв’язування розрахунковихих задач»
Опрацювати § 38 (с.212-213), повторити §28
Виконати завдання варіанту 1 на с.213,
Біологія 9-Б клас:
Сьогодні тема «Введення в культуру рослин. Одомашнення
тварин. Методи селекції тварин». Повторите §§53-54, переглянете про
походження культурних рослин і походження тварин
https://www.youtube.com/watch?v=_UYbqUpzIcA, окремо про методи селекції тут
https://www.youtube.com/watch?v=jkBjnINgLvA й можна ще тут
https://www.youtube.com/watch?v=dEjzfsRg6SU
опрацювати робочий зошит з друкованою основою на ст. 98-99.
Пройдете за питаннями теми тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=694593 до 21 травня
Хімія 11 клас: Тема «Роль хімії
у розв’язанні енергетичної
проблеми»
Вивчити §44, преглянути https://www.sciencechemistry.org.ua/tags/proekt/
|
40
|
15.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 8 класи:
Тема «Ембріональний період розвитку людини. Плацента,
її функції». Вивчите §61 про ембріональний розвиток та подивитесь тут
https://www.youtube.com/watch?v=Mhm5UYlx-rE , щоб дізнатись,що таке плацента,
переглянете https://www.youtube.com/watch?v=IThuhkVV1ek . Опрацюєте робочий
зошит на ст.-ст 90-91.
Хімія 9 класи
Тема «Місце
хімії серед наук про природу,її значення для розуміння наукової картини
світу». Прочитаєте §§44-45, опрацюєте завдання в робочому зошиті на ст.-ст
92-93, можете скористатись https://www.youtube.com/watch?v=Dv-aBZfP4tI . До
наступної середи пройдіть тест за питаннями цього уроку
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9000289
|
41
|
18.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас:
Контрольна робота "Будова та утворення гамет. Запліднення.
Ембріональний розвиток."
Хімія 10 клас: Контрольна
робота «Органічні сполуки» Виконати контрольну роботу за
завданнями свого варіанту, що
на фото зошита для практичних та контрольних робіт з друкованою основою.
Біологія 9-Б клас:
Тема сьогодні «Огляд традиційних біотехнологій. Основи
генетичної та клітинної інженерії». Вивчите §55 підручника, переглянете пояснення
https://www.youtube.com/watch?v=VwdH9C5RGtA , опрацюєте робочий зошит з
друкованою основою на ст. – ст.. 99- 100. Пройдете тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=435016
|
42
|
19.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Б клас: Добрий
день! Виконуєте контрольну роботу, за
завданнями, які бачите на фото зошита для практичних та контрольних робіт з
друкованою основою. Виконуєте варіант, який маєте в класі ( 1 варіант – ст.
31, 2 варіант – ст. 32).
Хімія 8клас: Тема «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій»
Виконати всі вправи, розв’язати задачі на
ст.-ст 83-85 робочого зошита, за
потреби використовуйте підручник та інші доступні джерела
Хімія 11 клас: Тема «Роль хімії
у розв’язанні екологічної проблеми»
Вивчити §45
|
43
|
20.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Тема «Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси
росту та розвитку людини» - вивчите її за §64 та за допомогою пояснення тут https://www.youtube.com/watch?v=zBw8vMvRS_E&list=PLWteg9_gGYtGRw2KyIeDVW3cxObPFEoM7&index=9
Виконати завдання для самоконтролю на ст267 підручника
Хімія 10 клас: Тема «Загальні поняття про
біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти)» Вивчите §30,
переглянути пояснення https://www.youtube.com/watch?v=AFC9CynJouQ
та опрацювати робочий зошит на ст. –ст 69-71
Біологія 8 класи: Тема «Постембріональний розвиток людини». Вивчите §62 та дізнаєтесь з
відео
https://www.youtube.com/watch?v=zBw8vMvRS_E&list=PL7XBaAKcdOvYThMXZpDcBOGSX5aUONUK9&index=13
. Опрацюєте робочий зошит на ст.-ст 92-93.
Закріпите свої знання про вивчене тут https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5295469
Хімія 9 класи Тема «Хімічна наука та виробництво в Україні» Вивчити §47,
переглянути https://www.youtube.com/watch?v=vltPzNPy4g4 , опрацювати робочий зошит на ст.-ст 93-94 (до
таблиці «Вчені –хіміки»)
|
44
|
21.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас Контрольна робота «Вода»
Виконати контрольну роботу, за
завданнями, які бачите на фото зошита для практичних та контрольних робіт з
друкованою основою. Виконуєте варіант, який маєте в класі ( 1 варіант – ст.
31, 2 варіант – ст. 32). Пам'ятайте, що 1г (маса) води міститься в 1мл
(об'єм) води - це щодо останньої задачі. Запитання та фото виконаних робіт
скидайте в приват
Хімія 8 клас: Контрольна робота « Основні
класи неорганічних сполук».
Виконати завдання свого варіанту, який у вас в класі,
що на фото з зошита для контрольних робіт. Надіслати фото звіт в приват
Біологія 9-Б клас: Тема «Роль
генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині». Вивчите §57 та з
допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=oXuUoUgpTtM&pbjreload=10
. За питаннями цього уроку для закріплення пройдіть тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8450880 .
Хімія 11 клас: Тема ««Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною
технологією»
Вивчити §46 підручника, опрацювати ст.-ст 91-92 робочого зошита
|
45
|
22.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7 класи: Ми знову узагальнюємо все, що вивчили з теми «Вода». Сьогодні
пропоную вам тест, який певною мірою може бути альтернативою минулій
контрольній роботі. Тобто, якщо у вас з нею виникли складнощі, можна
компенсувати результат за рахунок цього тесту
Біологія 8 класи: Контрольна
робота "Регуляція функцій організму. Розмноження та розвиток
людини" .
Повторити за підручником ці теми та пройдіть
тестові завдання контрольної роботи
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8535958 .
Хімія 9 класи Тема «Видатні
вітчизняні вчені – творці хімічної науки» Вивчити §46, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=JjqfVR9bXhI та заповнити таблицю «Вчені –хіміки» на ст. 94
робочого зошита
|
46
|
25.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 10, 9 –Б
класів з біології, хімії (мережа
Viber).
|
Біологія 10 клас: Захист міні-проектів
Хімія 10 клас: Тема «Роль
органічної хімії у розв’язанні сировинної, енергетичної, продовольчої
проблем, створенні нових матеріалів»
Опрацювати робочий зошит на ст.-ст 71-72,
використовуючи §§ 31-35
підручника
Біологія 9-Б клас: Контрольна
робота за темами «Надорганізмові біологічні системи» та «Біологія як основа
біотехнології та медицини». Завдання
тут: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1015569
|
47
|
26.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 7-Б,8, 11 класів з хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-Б клас: Тема: ”Захист навчальних проектів ”
Підготувати проект, вибравши собі тему із переліку.
Теми та детальніші інструкції можна подивитися за посиланням –
https://www.sciencechemistry.org.ua/tags/proekt/ - до кінця цього тижня
Хімія 8 клас: Тема:
“Узагальнення та систематизація знань з теми “Основні класи неорганічних
сполук”.
Виконати
роботу по групах (по 2, як сидите в класі, порядковий номер завдання
відповідає порядковому номеру розташування парти в класі) –
https://www.sciencechemistry.org.ua/klasy-neogranichnyh-spoluk-formuly-i-nazvy/
Написати
по по 2 рівняння, що демонстрували б хімічні властивості 4 класів сполук
(разом 8 рівнянь), та по 2 рівняння добування кожного класу сполук (разом 8),
вказати типи реакцій.
Підготувати
проекти № 7-9. Теми та інструкції за посиланням –
https://www.sciencechemistry.org.ua/tags/proekt/
Хімія 11 клас: Захист навчальних проектів
Підготувати навчальний проект 15. Вирішення проблеми
утилізації різних видів електричних ламп. 16. Підготовка есе іноземною
мовою «Роль хімії у моєму житті».
|
48
|
27.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9,10 класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Біологія 10 клас: Повторення і
узагальнення «Репродукція та розвиток»
Виконати завдання для самоконтролю на ст. 269 підручника
Біологія 8 класи: Тема «Цілісність
організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму». Пропоную відео з
цієї теми https://www.youtube.com/watch?v=ScW27NGB5nM&t=597s
Прочитайте також текст «Узагальнення» на ст.-ст 281-283
підручника
Хімія 9 класи Тема «Роль хімічної науки для забезпечення сталого
розвитку людства»
|
49
|
28.05
|
Розробка та
розсилка завдань для учнів 8, 9 –Б,7-А класів з біології, хімії (мережа Viber).
|
Хімія 7-А клас Виконуємо вправи
на ст.-ст 74-76 робочого зошита
Хімія 8 клас: Тема «Значення
експериментального методу в хімії» Захист проектів
Виконати завдання , що на ст.- ст. 86-88 робочого
зошита.
Біологія 9-Б клас: Узагальнення «Основні загальні властивості живих систем»
Пропоную з цієї теми відео https://www.youtube.com/watch?v=WllybTO5G68&t=2s та тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9436802
Хімія 11 клас: Тема «Узагальнення: роль хімії у вирішенні сучасних глобальних
проблем людства»
Захист проектів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар